piątek, 30 listopada 2012

MAGIA




Cześć kochani :)
Wiec wreszcie mamy upragniony chyba przez wszystkich weekend ! . ( ;
Dzisiejszy dzień spędziłam na  totalnym lenistwie  . I skoro siedzę   teraz przed  laptopem    to pomyślałam   że coś na pisze  . (;
 Dzisiaj Andrzejki , wybieracie sie gdzieś ?(hah chyba trochę późno pytam )  . Dzisiaj też jest ostatni dzień listopada iii jutro 1 GRUDNIA  jeeej strasznie sie ciesze ^^  Grudzień to według mnie najlepszy miesiąc ma w sobie jakąś MAGIE <3 no i najważniejsze niedługo święta ,lubicie święta ? a na koniec  piosenka Last Christmas poczujcie magie nadchodzących świąt :)


Wham! - Last Christmas



          a tak przy okazji jak byście mieli chęć  to podajcie mi jakieś      pomysły na post , może są tu jakieś starsze 'blogowiczki' i mi    pomogą :)





.



11 komentarzy:

  1. fajne zdjęcie ;)
    jasne, ja już obserwuję! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że też zaczynasz ;)
    kto nie lubi świąt? choć wydaje mi się, że przez zbyt szybką obecność ozdób i innych takich w sklepach psują magię, aurę

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się zaczyna. obserwuję i liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie tu ! :)

    Obserwujemy ? :) Bardzo chciałabym dobić do pełnej liczby obserwatorów ! ♥
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chcesz schudnąć i szukasz motywacji to zapraszam do mnie, aktualizuję codziennie, podaję mój bilans i szczegółowy plan dnia.
    pamiętaj - czerwona bransoletka - anoreksja
    fioletowa - bulimia
    trzymamy się razem, pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja spędziłam świetne andrzejki <3 a ogólnie to pisz o wszystkim o tym co się dzieje, dodawaj dużo zdjęć ale swoich i w ogóle ;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam grudzień i tą całą świąteczną otoczkę *.*
    a co do postu, możesz wstawić post z rzeczami które chciałabyś dostać na Mikołkajki, wish list, podsumowanie listopada, stylizacje, Twoją ulubioną część garderoby, post o kosmetykach których używasz, room tour i wiele innych :D

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że tez zaczynasz :) Pisz o tym co chcesz to przecież twój blog nie innych :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też piszę od 4 miesięcy.
    trzymam kciuki.!
    www.monikabednarczyk.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń